2021. január 14., csütörtök

Riley Baker - Utóirat: Jobban, mint gondolnád!

 " - Paige, ugye tudod, hogy állhatsz bosszút mindenkin, aki megbántott téged?

- Miért nem?"


Paige Elliotot nem lehet megállítani, ha valamit a fejébe vesz. Az Utóirat: Elvittem az autót folytatása talán még az első részt is űbereli, pedig már az is magával ragadó volt. 


Fülszöveg:

Paige Elliot visszatérését még a legszebb szemű rendőr sem állíthatja meg. Élete ismét fenekestül felfordul, azonban a karma helyett saját kezébe kell vennie az ügyet. Sajnos ismét bosszút kell állni. Kivételesen nem a volt szerelme, hanem a lakótársa kergeti az őrületbe. Cory ezúttal is a segítségére siet, de hiába a lovagias tettek, ez a történet nem egy könnyen oldódó instant tündérmese. Ha egyszer megégeti az embert a tűz, többet a közelébe sem akar menni. Pont, mint egy összetört szív, ami nem enged újra szeretni.


Értékelés: 

Paige élete tovább bonyolódik ebben a részben. Amikor már azt hinné, hogy minden sínen van, két fronton is harcolnia kell. Az egyik egy exbarátnő képben jelenik meg. "Ez nem egy romantikus film... Ez a valóság, ahol mindig van egy nyavalyás Kimberly." Nos ezzel teljességgel egyet tudok érteni és olyan szinten sikerült azonosulnom a főszereplő lánnyal, hogy amikor már csak megjelent az oldalon az exbarátnő neve, annyira felment bennem a pumpa, hogy legszivesebben darabjaira kaptam volna egy ikeás óriásbútort. 😅

A másik pedig a 'hátországban' a világ legidegesítőbb lakótársa személyében testesül meg. Nos, 4 évig voltam kolis, abból az első évben 5 lánnyal laktam együtt, tökéletesen átéreztem a helyzetet. Na meg az egymás kiidegelését is... Mi ikerszobába laktunk (ez azt jelenti, hogy 3-3 lány aludt egy szobában, de közös volt a fürdőszoba és a hűtő) és ment az adok-kapok háborúskodás a másik szobával, de még szobatársakkal is.😅 A Book BuJo-mban szó szerint ez áll: "Gyűűűűűlölöm Juliet és a hülye cetlijeit, legszivesebben felrúgnám a holdra!" Ebből is láthatjuk, hogy az írónő ebben az ugyan rövid műben milyen erős karaktereket tudott megalkotni, ha ilyen heves érzelmeket váltanak ki a szereplők az emberből.

Paige határozottan az a karakter, akit egyszerre lehet imádni és elszörnyülködni a heves természetén, valamelyest egy görbe tükröt is mutat felénk. Sok olyan helyzetbe keveredik, amik már esetleg velünk is előfordulhattak, és megtesz olyanokat, amikhez nekünk talán nem lenne bátorságunk. Könnyed, vicces történet az övé, mégis elgondolkozik az ember, ő mit tett volna a lány helyében. (Nekem például első dolgom lett volna kifizetni az óvadékot az illetőnek, aki letette értem.🙈)

Humoros, fordulatos, érzelmekkel teli méltó folytatása az első résznek. Ha már besokalltál a hétköznapi teendőkkel, munkával, tanulással, lényegében bármivel, akkor tökéletes választás számodra! Remek kikapcsolódás és felüdülés, ami új lendületet ad.

Még egyszer köszönöm szépen az írónőnek a lehetőséget, hogy elolvashattam! 💜

4 megjegyzés:

  1. Haha, na ez szórakoztatónak tűnik. :D

    VálaszTörlés
  2. Wow. Nem gondoltam eddig, hogy tetszenének nekem ezek a könyvek, de most elbizonytalanítottál az értékeléseddel. 🙈😁

    VálaszTörlés